Sunday, August 27, 2006

"フレーフレー、イチロー!" Otherwise known as, "Emmy's First Ball Game"

今日、初めて野球の試合を見に行きました。さすがにイチローを生で見るのは感激でした。野球の事を全然知らないのに感激だったのが、ちょっと不思議だったけど。。。 ま、いっか!とにかく頑張れ、イチロー! 

ちなみに、今日はマリナーズが6対3で勝利を得ました。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

was Johjima Kenji there too? He should've been! He's the catcher and a pretty good player as well:) Demo I'm glad Seattle won on the first baseball game you went to!

August 28, 2006 9:04 AM  

Post a Comment

<< Home